Random swatches: Oogschaduws en pigmenten














Niet elk product komt aan de beurt voor en review met swatches. Daarom laat ik vandaag een paar random swatches zien van oogschaduws en pigmenten. Ik zag zo'n artikel bij Caitbeauty en ik had daar eigenlijk ook wel zin in om te doen.

Ik heb heel weinig tijd de laatste tijd om te schrijven, dus is het gister niet gelukt om te schrijven(mede omdat mijn fototoestel het niet goed deed). Waarom? Ik zit midden in de toetsweek :S. Gelukkig is vandaag de laatste dag met huiswerk en leren aangebroken en heb ik daarna lekker vakantie. Vanavond heb ik ook nog eens mijn dans uitvoering.





V.l.n.r: NYC Sparkle Eye Dust - Opal Sparkle,  NYC Blue Eyes palette (tot de gouden kleur), Catrice -  Gilbert's Grapefruit,  Hema Eyeshadow duo 07 (tot de lichtblauwe kleur), Gosh Effect Powder - Gold Dust























































Hopelijk begrijpen jullie dat er op dit moment niet heel veel en grote artikelen online komen ;). Succes met school iedereen!


Photobucket


Tidak ada komentar:

Posting Komentar