Nail art+how-to: Glittery & holographic stripes


Het is weer tijd voor de nail art van deze week :). Een tijd geleden had ik op The Polished Perfectionist een leuke nail art gezien met streepjes. Maar niet zomaar streepjes, met hele mooie scherpe randen. Wat je doet met plakband. Dat wou ik ook uitproberen! Bijna het hele weekend heb ik gezocht naar een leuke kleurcombinatie - ik ben een sucker in kiezen - maar ik heb wel iets leuks gevonden.
























De kleuren combinatie is de glitterige nagellak Choose Me! van Essence, in combinatie met de beroemde Holographic van Gosh. Een opvallende keuze. Gosh Holographic gaat inmiddels uit het assortiment, wat ik écht niet kan begrijpen, maar Choose Me! kan je nog gewoon krijgen voor een bescheiden 1,29.















Die perfecte streepjes, dat doe je dus met plakband. Je knipt simpelweg een plakbandje in reepjes, breedte naar voorkeur, dan plak je die op je nagel en lak je je nagel helemaal met de tweede kleur. Natuurlijk moet je vooraf je nagels met de eerste kleur gelakt hebben en die goed laten opdrogen! Touch-dry is niet genoeg. Anders kun je weer van vooraf aan beginnen. De wachttijd ligt natuurlijk aan de nagellak. Je zou eventueel ook een droog middeltje van bijv. Essence kunnen gebruiken.
Niet goed genoeg opgedroogd
















Het is mijn eerste keer geweest en ik moet zeggen, het is niet heel goed gelukt. Maar zeker wel voor herhaling vatbaar met leuke zomerse kleurtjes! Wat vinden jullie hiervan?


Photobucket



Tidak ada komentar:

Posting Komentar