Bestelling: Transdesign - Opi, China Glaze, Orly, Essie



Waarom zou bijv. aan OPI 14 euro uitgeven, als ik het net zo goed voor 4 euro kan krijgen? Dus bestel ik straks op Transdesign! Dat doe ik samen met een vriendin, wel zo handig.


Wat is Transdesign?
De meeste kennen het denk ik wel, maar voor degene die het niet kennen: Transdesign is een soort online groothandel. Je kan er niet alleen heel veel en heel goedkope nagellak kopen, ook van nepwimpers tot gratis catalogussen en "body stickers". Kijk dus vooral ook naar de andere dingen. De verzendkosten zijn niet heel goedkoop. Voor max. 9 flesjes betaal je maar liefst 18 dollar, prijs in euro ligt aan de wisselkoersen. Ga je daaroverheen, kost het $57. Daar in tegen is de nagellak stukken goedkoper! Voor een potje China Glaze betaal je maar $2,99, wat op dit moment maar 2,12 is.

Wat ga ik bestellen?
Ik twijfel nog een beetje, maar mijn voorlopige keuze is dit:
  • Opi Alpine snow&Black Onyx - al heel lang wil ik gewoon een goede zwart en wit, die niet uitdroogt en lekker lang blijft zitten. Waarschijnlijk zit ik bij OPI dus wel goed.
  • China Glaze Ahoy! - Een prachtige donker roze kleur met gouden reflecterende glass flecked deeltjes. Hij lijkt op Strawberry Fields, maar die is uitverkocht.
  • Essie Mint Candy Apple - Ik wil ook al een heel tijdje een mint blauwe nagellak. Deze is perfect, maar niet heel goedkoop, 8 dollar! Natuurlijk in vergelijking met echte winkels veel goedkoper. Hier twijfel ik nog over
  • Orly Hayle's Commet - Een prachtig duo chrome lakje uit de Cosmix FX collectie.
  • Burst Crackle Pretty N Pink - van een vrij onbekend merk, maar een heel mooi fluor roze crack polish.
Dat allemaal bij elkaar, plus mijn deel van de verzendkosten kost ong. 28, dat is veel dus ik twijfel nog welke ik of of ik er iets af haal.

Photobucket

Tidak ada komentar:

Posting Komentar