Nail art:Lady GaGa's paparazzi Mickey Mouse


Vandaag was het weer tijd voor een nieuwe nail art. Ik begon vanochtend met tuin geinspireerde nagels, maar dat werd niks. Toen dacht ik aan het Mickey Mouse gedeelte van Paparazzi van Lady GaGa en inspireerde ik daar een nail art op. Natuurlijk, gele nagels met zwarte Mickey Mousjes.


Als basislak gebruikte ik de gele nagellak Don't Feed The Birds van Catrice die inmiddels uit het assortiment is. Voor de Mickey Mousjes gebruikte ik zwarte stampy polish van Essence. (En ja, ik weet dat 'ie eigenlijk voor Konad is ;P). Verder heb ik de mickey mousjes heel simpel met een dotting tool van Essence gemaakt. Very low budget ;). En ojaa, op m,n wijsvinger heb ik kleine zwarte strass steentjes opgeplakt.



Spoel door naar 5:18 voor het Mickey Mouse stukje.
Hopelijk vonden jullie dit een leuke nail art. M,n eigen pc doet het weer, dus ik kan weer gewoon schrijven. Sorry dat dit artikel wat later kwam en er gister niks kwam :(.



Tidak ada komentar:

Posting Komentar