Nail art: Bright&colorful panterprint



























Op het idee gekomen door al die vrolijke printjes bij H&M, een fel kleurige panter print op m,n nagels. Mag ook wel want het wordt steeds warmer en de zomer komt steeds dichter bij. En zomer=kleur.

Panterprint is iets klasieks in nail art. Volgens mij is het de meest voorkomende nail art. Maar meestal is het dan gele/beige achtergrond, zwarte lijntjes en buine binnekant. Maar ik hou niet van standaard. Doe mij maar origineel! Dus heb ik voor een knalblauwe achtergrond gekozen, zwarte getamponeerde lijnen en een knalroze binnenkant. Hoewel dat roze niet perfect naar voren komt door het blauw eronder.
Zoals ik al zei zijn de zwarte lijntjes aangebracht op een soort tamponneerde manier. Je kent het vast wel van vroeger, tamponneren met verf, waardoor alle kwasten kapot gingen. Het zorgt voor een leuk en grungy effect.














Wat heb ik gebruikt?
  • Catrice Blue Caro Ciao
  • Catrice Wrapped Around My Finger
  • Essence Jelly Baby Yummy Gummy
  • Essence Stampy Polish black (ja,alweerikweetdathetniethoort :)
 Wat hebben jullie dit weekend op je nagels en wat vinden jullie van mijn nagels? Let me know!


Photobucket 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar