Cadeautjes voor m,n verjaardag deel 1


Natuurlijk horen er bij een verjaardag cadeautjes! Meestal dan. Gister heb ik een paar cadeautjes gekregen van m,n ouders en nog een paar namens m,n opa en oma. Als je wil zien wat, kijk dan verder.

Pocket ontwerp boekje
Dit lijkt misschien een beetje kinderachtig of zo, maar deze boekjes zijn gewoon heel handig. Als je aan het ontwerpen bent, hoef je niet de hele tijd eerst modellen te tekenen. Dit is een pocket versie, veel kleiner, erg handig voor de vakantie in Maleisië deze zomer. Blij mee :).
















Sally Hansen Maximum Growth
Dit heb ik van mijn zus gekregen. Erg leuk, maar dan moet ik straks weer 2 weken nagellak break nemen :P. En wat ga ik gebruiken als base coat? Trind of Sally Hansen. Misschien om en om? Maar alsnog, ben ik er blij mee.

















Etos Ridgefiller&Base Coat+nagelverharder
Dit heb ik nu eigenlijjk een beetje drie dubbel. Een goede base coat heb ik echt wel en een nagel verharder ook al twee keer. Ik heb trouwens ook gehoord dat nagel verharders niet zo goed voor je nagels zijn. Maar ik mocht ze ruilen van m,n moeder, dus dat ga ik wel doen.
















999 Games Boonanza
Ik ken het spel niet, maar de spellen van 999 Games zijn altijd heel leuk. Dus deze vast ook.
















Nagellak remover + pads
Nee, ik had echt géén nagellak remover. Die was al eventjes op en ik had echt een nieuwe nodig, dus dit kwam handig uit. Toen ik de pads ook kreeg, dacht ik is dit niet een beetje dubbel. Maar toen zei m,n moeder dat het handig was voor in Maleisië omdat het niet veel ruimte en gewicht in neemt en je mag geen vloeistof mee in het vliegtuig.
















Bruynzeel gum en puntenslijper
Deze heb ik al een keer gehad, maar toen was die een beetje stuk gegaan. Hij is erg handig voor onderweg, want het is een gum en puntenslijper in één. 
















Bruynzeel 36 kleurpotloden doos
De laatste tijd zag ik heel veel mooie tekeningen met kleurpotlood. Maar ik had alleen een oude incomplete doos. Dus kon ik dat niet echt. Nu heb ik weer een nieuwe en daar ben ik heel blij. Zodra ik een beetje gelukte tekening hiermee heb gemaakt, zal ik 'em laten zien.
















T-shirt me mini mouse
Dit shirt kon m,n moeder niet laten liggen zei ze. Zelf zou ik het niet uitkiezen, maar misschien is het wel leuk met een blazer? Wie weet...
















Dit zat in een kaartje van m,n oom. Echt zo mooi! Het is knipkunst uit China die hij zelf had meegenomen. Echt prachtig en zo knap gemaakt!
















Last but definitely not least! Jullie mogen zelf raden wat het is, vanmiddag of morgen komt er denk ik een artikel over, wat nu nog niet kan. Maar later zal ik alles uitleggen. Al een idee wat het is? Zet het bij de comments.
















Ik had gister een feest voor al m,n vriendinnen voor m,n verjaardag en toen heb ik ook hele leuke cadeautjes gekregen, dus die zal ik ook nog laten zien.
De laatste tijd en de komende tijd heb ik het trouens echt druk! Dus ik kan niet beloven dat ik elke dag een artikel online zet. Maar ik zal het proberen.


Tidak ada komentar:

Posting Komentar