How to: Gescheiden wimpers met mascara

Met twee truckjes, een zie je hieronder in dit filmpje, de ander zal ik daarna vertellen.

De visitekaart truck van Michelle Phan
Ik gebruik deze manier nu al een tijdje en het werkt echt! Het wordt hierdoor gewoon echt veel mooier en natuurlijker. Het duurt wel ietsjes langer, niet heel veel langer, maar dat neem ik voor lief.
Mijn wimpers met deze truck:













 Werkt goed he? :D

Het wimper kammetje
Hiermee kam je de klontjes uit je wimpers als je mascara opgebracht hebt. Zorg wel dat je mascara droog is!
Ik heb er een van Zoeva, maar je kunt ze vast ook bij een drogist krijgen.













Je gebruikt het zwarte deel.

Het liefst gebruik ik de eerste manier en dan misschien nog met het wimper kammetje erbij. Maar het werkt allebei prima!



Xx Vera





Tidak ada komentar:

Posting Komentar