Aankoop: Trind Nail Repair


Eindelijk heb ik 'em! Trind Nail Repair. Misschien kennen jullie het al maar voor de gene die het nog niet kennen: Het is een soort nagelverharder. Hij maakt je nagels harder maar houdt ze wel soepel, ook verhelpt 'ie  vaak scheurende nagels. Mijn nagels zijn echt een ramp vind ik. Ze scheuren altijd. Ze bladderen af in laagjes waardoor ze dun worden. En je kunt ze gewoon naar beneden buigen. Iedereen zegt dat dit dan het juiste middel is. Het was niet echt goedkoop, 12,95 bij de Etos. Maar het is een goede investering hoop ik.

Na valentijns dag(ik wil graag nog een valentijns dag nail art maken), volgende week, begin ik met de 2 weken kuur. Elke dag een nieuw laagje opbrengen en de oude verwijderen. Ik hoop echt dat het gaat werken en dat ik mooie, sterke en lange nagels ga krijgen :D!

Als ik begonnen ben maak ik elke dag foto's van mijn nagels en schrijf ik daarna een uitgebreid review voor jullie.

x Vera

Tidak ada komentar:

Posting Komentar