Update wenslijstje

Ja, Vera heeft nu ook eindelijk een 88 palette besteld. Ik wilde al heel lang een 88 palette bestellen maar ik heb het nu toch eindelijk gedaan. Ik las het artikel van pinkypolish over haar 88 palette. Zij had een 88 palette op ebay gekocht dat intotaal 8,30 koste en goed ingepakt wordt.
Het 88 palette kan dus van mijn wenslijstje worden geschrapt.










Wat op mijn wenslijstje komt is een super leuke portomonee die ik vandaag bij de Six zag.
Het is een best grote cognac met donkerblauw nep-leren portomonee.
Ik heb in de winkel een foto gemaakt met mijn mobiel, maar dat geheugen kaartje past niet in de laptop. Mijn vader is op dit moment mijn pc opnieuw aan het instaleren dus moet ik het een paar dagen met zijn laptop doen.

Vera

Tidak ada komentar:

Posting Komentar