nieuwe LE: Essence Fairytale


Dit is alweer de nieuwe limited edition van Essence die na de Essence Metallics zal komen. Hij zal in december en januari in de winkel liggen. De prijzen zijn vanaf 0.99 tot 2.99 Eur.

Bij ons zijn de metallics nog niet eens in de kruidvat en ik heb de nieuwe le alweer gepost.

Fairytale Mono Eyeshadow – 1.59 Eur
  • #01 Tinka’s Dress
  • #02 Welcome to Wonderland
  • #03 Humpty Dumpty
  • #04 Fairy Berry
Deze zullen verkocht worden in de 4 bovenstaande kleuren. Ze zijn echt niet duur, de kwaliteit zal ook niet heel goed zijn denk ik.


 Fairytale Eye Pencil – 0.99 Eur

#01 Enchanted Forest 

 Dit oogpotlood zal alleen in het zwart verkrijgbaar zijn. Ik snap niet zo goed waarom ze dit in deze le zetten, want een zwart oogpotlood kun je in het vaste assortiment ook vinden. Maar ik denk dat dit een heel hard slecht oogpotlood is, dat zijn de normale ook. En wat verwacht je van een oogpotlood van 1 euro.
Fairytale Glitter Eyeliner – 2.29 Eur

  • #01 Welcome to Wonderland
  • #02 Tinka’s Dress
  • #03 Humpty Dumpty
Deze glitter eyeliners zullen in deze 3 bovenstaande kleuren verkrijgbaar zijn. Ik vind de roze en de nude tint erg mooi.

 Fairytale Lipgloss – 1.79 Eur
  • #01 Fairy Berry
  • #02 Once Upon a Time
  • #03 Pixie Dust
Deze lipglossjes zullen in deze 3 bovenstaande kleuren verkrijgbaar zijn. Mooie kleuren, wel apparte verpakking.

Fairytale Nail Polish – 1.79 Eur
  • #01 Fairy Berry
  • #02 Pixie Dust
  • #03 Once Upon a Time
  • #04 Humpty Dumpty
  • #05 Tinka’s Dress
  • #06 Welcome to Wonderland
Deze nagellakjes zullen in deze 6 kleuren verkrijgbaar zijn. Erg schattige flesjes vind ik ;). Ik zal nog even opzoeken hoeveel ml erin zit.




Fairytale Lashes with Glitter Stars- 2.79 Eur

#01 Twinkle, Twinkle

Opzich wel leuke wimpers, maar misschien een klein beetje kinderachtig.

Fairytale Shimmer Powder – 2.99 Eur

#01 Pixie Dust

Dit is een shimmer poeder. Het is volgens mij niet echt een handig doosje, bij mij zal de poeder vast snel breken.
De prijzen vind ik verassend laag! Essence is altijd goedkoop, maar 0.99 voor een oogpotlood! Ik denk dat ik alleen maar het rode nagellakje neem. maar eerst nog maar even de Essence Metallics. Het viel me trouwens op dat er een paar standaard kleuren zijn die steeds terug komen. Bijv. het rode lakje en de rode lipgloss heten allebij Fairy Berry.

Vinden jullie dit wat, gaan jullie wat kopen?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar