Eindelijk in de kruidvat, de Essence Metallics+geheim :D

Na een week elke dag in de kruidvat kijken ofze er al waren, zijn ze er nu eindelijk, de Essence Metallics.
Maar, het zag eranders uit, en de prijzen waren anders dan gezegd was.
Even duur als gezegd. Ziet er anders uit, dop is anders en de kleuren zijn heeeel anders.
Er is geen zilver, en die lichte kleurtjes zijn er ook niet.
Zie hieronder voor wat er in de winkel licht.

gezegd, 0,75 eur is twee keer zo duur. Ziet er wel hetzelfde uit.
Ik had alleen even deze nagellak, COPPER RULEZ! gekocht en het 'magneet'.





en hier komt het geheim *tromgeroffel*
Als je nagellak op het magneet smeert, verandert het gelijk in streepjes.
omdat eigenlijk de nagellak magnetisch is en niet het 'magneet', logisch he xD.
In het 'magneet' zit dus gewoon een vast streepjes patroon.



voor dat ik het magneet gebruikte:
erna:
het lijkt net of ik een gegrilde hamburger op mijn nagel heb, vind je niet?

Ik vind het een leuke collectie, en ik ga zeker nog iets kopen.
Ik ga ook nog een review over de lipsticks schrijven

Tidak ada komentar:

Posting Komentar